Ads

Thursday, April 26, 2012

My first book in Chinese

Great! It is a good day to be written into my story as today I have completed editing my forth book. Also, it is in fact my first book in Chinese. It is ready to go for printing and permit application now.
After spending 2 years and surprised to find out that the total words has actually come up to be more than 35500 words. Total pages is 123 pages of A4 size paper size. It is really unbelievable that I and my team have done it! Wow....feeling great now.
The following is what you will find at the front and back covers of the book. Will design the book cover and may need your opinions on which cover design to be chosen, ok?

如何以科学DIY透視
八字算命?
1.      我们的老祖宗最会算, 《易经》提倡什么东西都可以算, 包括可以用一个人的生辰八字來算命.
2.      用了两年的时间尽心尽力书, 写了三万五千五百多个字!
3.      要写一本深入浅出有关八字的书并不简单.要写一本简单易懂的八字书更难, 而我一向来的作法是希望把复杂的玄学知识以简单的方式与大家分享.
4.   有许多真实例子.
I)           为什么趙明福逃不过死神?
II)         为什么婚姻有问题?
III)       为什么一个女人要自杀?
IV)          为什么不适合当会计师?
V)           为什么中年可得子?
VI)         为什么一个男人可以发迖?
VII)       为什么身有残障?
5.  一本你不容错过有系统的生辰八字算命书.
6.      浅白的文字来告诉你什么是深奥复杂的易经和宝贵的古老智慧.
7.  人非圣贤,了解了自已的強处与弱处以后, 就能事半功倍了. 以自已的強处而”, 并以自已的弱点而.
8.      人有三衰六旺, 别悲观. 当你掌握了自已的命运, 你将知如何去面对它. 当你行好运时, 你可要”. 反之, 当你行衰运时, 你可要”.

作者: 李青和老师
·       英国史得凯大学第一级荣誉机械工程学士.
·       主持Penang Feng Shui东方玄学专长于风水学, 八字学, 姓名学及面相学.
编辑: 邱建鏵, 谢建成

Penang Feng Shui
Managed by LCH Feng Shui (PG-0226553-U)
65 C, Lintang Angsana, 11500, Farlim, Air Hitam, Penang, Malaysia.
Blog :
http://penangfengshui.blogspot.com/
Website :
http://www.penangfengshui.com
Mobile Phone: 012-4713983
Email :
masterlee@penangfengshui.com
Facebook : http://www.facebook.com/penangfengshui 



The first page of the book....

我的第一本以华文书写的书是耍献给
  1. 所有我敬爱的家人,
  2. 关心我和我关心的朋友,
  3. 直都默默地支持我的纲友,
  4. 我认识和不认识的读者,
  5. 先是我的顾客, 而后成为关心我和我关心的朋友.
特别感谢编辑邱建鏵和 谢建成. 他们花了许多的夜晚整理这本三万五千五百多个字的书. 非常感恩, 阿彌陀佛, 保佑你.

3 comments:

Mrs Lee said...

WELL DONE Master Lee.

Anonymous said...

Well done master Lee

JF Chow said...

我过去都是看你写的书来了解风水命理..这次我也是一样..希望可以购到你的第一本以中文写的书..